BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, March 29, 2011

Hello! I'm back!



Wah, suda lama rasanya aku tidak meng'update' blog tercintaku ini dan ada banyak cerita yang aku mau share di ruangan ini. Hmmm. Oleh kerana sudah terlalu lama tidak meng'update' ne blog buat aku ingat2 lupa untuk mengendalikannya. Haha. Nda tau macam mana mau start cerita aku, ada banyak story yang tidak dapat aku duga tapi rasanya aku kena take time untuk huraikan cerita sepanjang aku meninggalkan blogku ne. ;)Ini disebabkan minggu dan bulan ne adalah paling sibuk buat aku dengan test, assignment, dan yang paling penting FINAL EXAM xlama lagi. Apapun kalau ada masa yang terluang, aku tidak segan2 mau hurai esei dkt my Picturesque Moment. Ok, sampai disini saja.
Nyte2. Ok, BYE!


xoxo,

DD nazmah

0 comments: